خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/08 - 15:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی‌لارگانی با اعلام برگزاری مراسم انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی؛

رئیس کمیسیون اقتصادی در سال پایانی مجلس هشتم، ابقا شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که در نشست عصر امروز این کمیسیون انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون در سال پایانی مجلس هشتم برگزار شد، گفت: ارسلان فتحی‌پور رئیس این کمیسیون در سال جاری شد.


"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه هشتم خرداد) هیئت رئیسه این کمیسیون را برای سال پایانی مجلس هشتم مشخص کردند، تصریح کرد: بر اساس رأی اعضای این کمیسیون ارسلان فتحی‌پور به عنوان رئیس این کمیسیون معرفی شد.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس رأی اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست امروز، صمد مرعشی نایب رئیس اول و مصطفی مطورزاده نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی در سال پایانی مجلس هشتم شدند.



وی همچنین یادآور شد: بر اساس رأی اعضای کمیسیون اقتصادی، سیدعلی موسوی‌جرف به عنوان سخنگوی این کمیسیون در سال جاری، در مسئولیت خود ابقا شد.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود سیدناصر موسوی‌لارگانی را دبیر اول و فرهاد دلقپوش را دبیر دوم این کمیسیون در سال جاری معرفی کردند.

  • کد خبر : 49192
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار