خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/31 - 11:09
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در هفته جاری صورت می‌گیرد؛

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه میهمان کمیسیون قضائی و حقوقی

در هفته جاری، حجت الاسلام خطیب رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی حاضر می شود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در نشست روز یکشنبه (اول مرداد) این کمیسیون میزبان حجت الاسلام خطیب رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه هستند و با این مقام مسئول جلسه مشترک خواهند داشت.



همچنین در جلسه روز یکشنبه کمیسیون مذکور، بررسی طرح حق اقامه دعاوی حقوقی، کیفری و اداری برای حفظ بیت‌المال و حقوق مردم توسط نمایندگان و بررسی لایحه انتقال موردی محکومان به حبس در دستور کار خواهد بود.



کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در نشست روز سه شنبه (سوم مرداد) خود به بررسی لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین وبررسی طرح جامع کاداسترمی‌پردازد.  



رسیدگی به سؤال جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات از وزیر دادگستری و جلسه مشترک با اعضای هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران دیگر دستور کار کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در روز سه‌شنبه است.



کارگروه حقوق خصوصی نیز در نشست روز دوشنبه (دوم مرداد) به بررسی لایحه حمایت خانواده، اعاده شده از شورای نگهبان می‌پردازد./



پایان پیام

  • کد خبر : 79125
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار