خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/03 - 17:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز عصر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس :

رئیس جهاد کشاورزی و رئیس دانشگاه پیام نور گزارش دادند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با اشاره به دستور کار نشست امروز عصر کمیسیون٬ گفت: در جلسه امروز عصرکمیسیون٬ محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی و حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور گزارشی را درباره عملکرد سازمان‌هایشان ارائه کردند.


جبار کوچک‌نژاد‌ارم‌ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز عصر(سه‌شنبه 3 مرداد) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ توضیح داد: محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی در نشست امروز عصر کمیسیون حضور یافت و گزارشی را درباره عملکرد سازمان متبوعش و طرح‌ها٬ نوآوری‌ها و  پژوهش‌ها اجرا شده در نقاط کشور ارائه کرد.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با اشاره به سؤالات مطرح شده از رئیس جهاد دانشگاهی  از سوی نمایندگان درباره موازی‌کاری سازمان‌ها در انجام طرح‌های پژوهشی٬ گفت: مقرر شد که این موضوع در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی موازی کاری بین سازمان‌ها خاتمه یابد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور حسن زیاری در ساعات آخر نشست کمیسیون خبر داد و افزود: رئیس دانشگاه پیام نور هم گزارشی را درباره عملکرد سازمان خود به نمایندگان ارائه کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 79472
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار