خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/03 - 13:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پیگیری‌های خبرگزاری خانه ملت جواب داد/

رئیس آبفای‌شهر‌تهران درباره علت جایگزینی آب ژاول به جای کلر پاسخ گفت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: امروز پرورش رئیس آبفای شهر تهران در نشست کمیسیون حاضر شد و گزارشی را در رابطه با طرح جایگزینی آب ژاول به جای کلر در آب شرب تهران قرائت کرد.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز صبح (سه‌شنبه 3 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ توضیح داد: امروز رئیس آبفای شهر تهران در نشست کمیسیون حاضر شد و در رابطه با طرح جایگزینی آب ژاول به جای کلر در آب شرب تهران گزارش خود را قرائت کرد.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در چند هفته اخیر مردم و نمایندگان نگرانی‌های زیادی را درباره طرح جایگزینی آب ژاول به جای کلر داشتند٬ از این‌رو آقای پرورش برای علل اجرا و پاسخگویی به مشکلات و تبعات این طرح در کمیسیون حاضر شد.



وی با اشاره به حضور عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون٬ کار و رفاه‌اجتماعی‌ در نشست امروز صبح کمیسیون بهداشت و درمان٬ گفت: علت اصلی آمدن شیخ‌الاسلامی در نشست کمیسیون٬ بررسی و پاسخگویی وزیر درباره مشکلات و شبهات پیش آمده در بحث اختصاص اعتبار برای اجرای طرح پزشک خانواده بود.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ ادامه داد: یکی دیگر از محورهای گزارش شیخ‌اسلامی٬ موضوع اجرای بیمه همگانی در کشور بود٬ که با توجه به برنامه پنجم توسعه باید هر چه سریع‌تر این بیمه اجرایی شود.



لازم به ذکر است که بخش دوم نشست کمیسیون بهداشت و درمان امروز ظهر برگزار می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 79429
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار