خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/05 - 16:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدیاری: هزینه‌ مکالمه‌های کمتر از 3 ثانیه بر عهده اپراتور است

رأی‌گیری تحقیق و تفحص از ایرانسل هفته آینده در صحن مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که از این پس هزینه تماس‌های کمتر از سه ثانیه در قبض تلفن همراه محاسبه نمی‌شود، گفت: کار رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص از ایرانسل در نشست هفته آینده صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.


بهمن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir، درباره نشست عصر امروز (سه‌شنبه پنجم مهرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بیان کرد: موضوع نخست که در نشست امروز بررسی و نامه آن برای اجرا ابلاغ شد، حذف هزینه مکالمه‌های کمتر از سه ثانیه بود که امروز با تأیید مسئولان اجرایی همراه شد.



نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: قطع مکالمه تماس‌های زیر سه ثانیه بیشتر به علت عدم پوشش‌دهی مطلوب اپراتورهای تلفن همراه است و مبلغ آن باید به وسیله اپراتورها پرداخت شود.



محمدیاری با بیان این که در پروانه صادره شورای عالی اقتصاد سقف مشترکین تحت پوشش ایرانسل 15 میلیون و 800 هزار نفر تعیین شده است، ادامه داد: هم‌اکنون این اپراتور بین 20 تا 30 میلیون مشترک را پوشش‌دهی می‌کند.



محمدیاری تصریح کرد: آمار دقیقی از تعداد مشترکان ایرانسل وجود ندارد و حتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این باره آمار دقیقی ارائه نمی‌کند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که در نشست امروز این کمیسیون رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص از ایرانسل با 10 مخالف، هفت رأی موافق و دو رأی ممتنع همراه شد، تصریح کرد: رأی‌گیری این تحقیق و تفحص هفته آینده در صحن علنی مجلس انجام می‌شود.

  • کد خبر : 59463
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم