خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/08/21 - 17:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی انجام شد:

دیدار کمیسیون اجتماعی مجلس با معاونان وزارت بهداشت

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون امروز افزون بر بازدید از بخش‌های مختلف وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با مسئولان آن دیدار کردند.


عباس قائیدرحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، از بازدید ظهر امروز ( یکشنبه 21 آبان) اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از بخش‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون امروز افزون بر بازدید از بخش‌های مختلف وزارتخانه مانند آزمایشگاه و بخش‌های مختلف سازمان غذا و دارو، با معاونان وزیر نیز دیدار کردند.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز اعضای کمیسیون اجتماعی با معاونان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بحث و تبادل نظر در رابطه با مشکلات پیش روی حوزه دارو انجام شد، 



وی افزود: در این نشست پیشنهادات و درخواست‌های از سوی مسئولان این وزارتخانه داده شد، از طرف دیگر نمایندگان هم سؤالاتی را از مسئولان پرسیدند.



وی با اشاره به تولید 97 درصدی دارو در داخل کشور، یاد‌آور شد: این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت مطلوب کشور در حوزه دارو است.



دبیر دوم کمیسیون اجتماعی مجلس، تعاملات ما بین مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با نمایندگان مجلس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که در آینده نزدیک کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای دیگری را با وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی برگزار می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 87810
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار