خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/10 - 10:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی خبرداد:

دیدار اعضای کمیته دفاعی مجلس با فرمانده کل سپاه

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی از دیدار صبح امروز اعضای این کمیته با سردار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرداد.


"غلامرضا کرمی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره برنامه‌های کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: صبح امروز-دوشنبه 10 مردادماه - اعضای این کمیته به همراه "علاء الدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی با سردار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و تبادل نظر کردند.



نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرمانده کل سپاه در این دیدار راجع به مسائل گوناگون از جمله بسیج و امنیت صحبت‌هایی کرد و سپس به شرح تفصیلی ماموریت این نیرو در برخورد با گروهک تروریستی پژاک پرداخت.



وی افزود: سردار جعفری عنوان کرد که سپاه با ضدانقلاب تعارف ندارد و در عملیات‌های اخیر ضد گروهک تروریستی پژاک بسیار موثر و کوبنده بود و تلفات سنگینی را به آن گروهک تحمیل کرد به طوری که دیگر امکان ایجاد مزاحمت عمده در منطقه غرب کشور را ندارد.



رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار فرمانده سپاه با مقام معظم رهبری در روز سوم شعبان، اظهار کرد: ‌ فرمانده کل سپاه همچنین در این زمینه توضیحاتی را ارائه کرد.



وی ادامه داد: بعد از توضیحات سردار "جعفری"، اعضای کمیته دفاعی سوالات خود را در رابطه با مسائل بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی طرح کردند و ایشان نیز به آنها پاسخ گفت.



پیش از این اعضای کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در دوم خردادماه با "سرلشکر فیروزآبادی" رییس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار کرده بودند.

  • کد خبر : 55428
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم