خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/14 - 15:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جمشیدزهی:

دولت پلمپ کردن چاه‌های آلوده به نیترات را مدنظر قرار دهد

**عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت نیرو شناسایی چاه‌های آب آلوده به نیترات و پلمپ کردن آنها را می‌تواند به عنوان راهکاری مثبت مدنظر قرار دهد.

"عبدالعزیز جمشیدزهی" به خبرگزاری خانه ملت درخصوص آخرین وضعیت آلودگی آب تهران گفت: تحقیق و بررسی‌ها حاکی از این است آلودگی برخی چاه‌های آب تهران به نیترات محرز است و باید هر چه سریعتر نامجو وزیر نیرو مجموعه اقدامات و عملکرد خود (در جهت رفع الودگی آب) به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به طور قطع در نخستین جلسه پس از تعطیلات مجلس موضوع آلودگی آب تهران به نیترات را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت و اعلام بیش از چند هفته از مسئله آلودگی آب تهران توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نیترات لازم است مسئولان وزارت نیرو اقدام‌هایی که در جهت مقابله با آلودگی آب به انجام رسانده‌اند را جمع‌بندی و به مجلس ارائه کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مسئله آلودگی آب تهران موضوعی است که باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و نباید مشمول فراموشی و غفلت قرار گیرد.

این نماینده مجلس یادآور شد: از آنجا که آلودگی آب تهران با سلامت مردم مرتبط است بنابراین باید هر چه سریعتر دولت نسبت به تامین سلامت و بهبود آب تهران اقدامات در دست اقدام خود را در قالب برنامه مدون ارائه دهد.

  • کد خبر : 24106
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار