خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/19 - 17:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

دولت برای تهیه وسایل حمل و نقل عمومی هیچ اعتباری پرداخت نکرده است

به گفته محمدرضا حسین‌نژاد سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، دولت برای اجرای حکم 133 قانون بودجه امسال که درباره تهیه وسایل حمل و نقل عمومی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های بالای 300 نفر جمعیت است، هیچ اعتباری پرداخت نکرده است.


محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اعلام این خبر گفت:  در نشست امروز (سه‌شنبه 19 مهرماه) کمیسیون عمران اعضای کمیسیون پس از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های را مورد بررسی قرار دادند.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نشست امروز کمیسیون حضور داشتند، افزود: گزارش عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در قالب برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه امسال  کل کشور بررسی شد.



وی ادامه داد: اجرای حکم 133 قانون بودجه امسال که درباره تهیه وسایل حمل و نقل عمومی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های بالای 300 نفر جمعیت است نیاز به اعتبار جداگانه دارد که متأسفانه دولت برای اجرای این مهم هیچ مبلغی را اختصاص نداده است.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس درباره حضور "مجید نامجو" وزیر نیرو در کمیسیون که قرار بود برای پاسخگویی به نمایندگان حاضر شود، گفت: این دستور کار به علت غیبت وزیر به هفته آینده موکول شد.



به این ترتیب هفته آینده "محسن نامجو" با حضور در کمیسیون عمران به سئوال‌های "سیدمهدی صادق" نماینده مردم آستانه اشرفیه، "شاپور پولادی" نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی، "مقداد نجف‌نژاد" نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، "هاشم سواری" نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه، "امیر طاهرخانی" نماینده مردم تاکستان و "مجید ناصری‌نژاد" نماینده مردم شادگان پاسخ می‌دهد./



`پایان پیام

  • کد خبر : 60499
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم