خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 16:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو هیئت تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

دنبال کمک به مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم

**عضو هیئت تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به نشست این هیئت در هفته جاری، هدف از تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را شناسایی نقاط ضعف در مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد و گفت: در این تحقیق و تفحص دنبال کمک به مبارزه با قاچاق هستیم.

"فخرالدین حیدری" عضو هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به نشست این هیئت در هفته جاری، گفت: تاکنون چند نشست با مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص این موضوع داشته‌ایم و خوشبختانه هیئت تحقیق در این خصوص به نتایج خوبی نیز رسیده است.

نماینده مردم سقز و بانه با تاکید بر اینکه هدف این هیئت در تحقیق و تفحص، کمک به بهبود وضعیت مبارزه با قاچاق در کشور است، گفت: باید توجه داشت که در مبارزه با قاچاق کالا تنها ستاد مسئول نیست و سازمانهایی مانند گمرک، تعزیرات و نیروی انتظامی نیز دخیل هستند، از همین رو هیئت تحقیق و تفحص در تلاش است تا با شناسایی نقاط ضعف مبارزه با قاچاق به تعریف مفاهیم درست در این حوزه برسد.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس همچنین افزود: در مبارزه با قاچاق باید مفاهیم و معیارهای مبارزه با قاچاق در حوزه‌های مختلف مورد تبیین قرار گرفته و روش‌های مشخصی در برخورد با هرکدام انتخاب شود، چراکه بعنوان مثال در مبارزه با قاچاق باید معیارهای مبارزه با قاچاق اسلحه و مواد مخدر با قاچاق برنج و پارچه تفاوت داشته باشد و برای هر حوزه به روشنی مسئولیت‌ها و محدودیت‌ها مشخص شود.

نشست اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز یکشنبه این هفته در محل کمیسیون اقتصاد با حضور نمایندگان عضو این هیئت تشکیل خواهد شد.

  • کد خبر : 36347
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار