خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/05/30 - 17:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هفته آینده صورت می‌گیرد:

دعوت از وزیر کشور برای حضور در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس

هفته آینده وزیر کشور دولت یازدهم به دعوت کمیسیون شوراها و امور داخلی به مجلس می‌آید.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس که قرار است در روز سه‌شنبه 15 مرداد تشکیل جلسه دهد ابتدا بعد از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، بررسی طرح اصلاح ماده (94) برنامه پنجساله پنجم و توسعه جمهوری اسلامی ایران را دستور کار دارد.



براساس این گزارش این کمیسیون همچنین در جلسه روز یکشنبه خود به بررسی اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسیله نقلیه موتوری در مقابل شخص ثالث و طرح اصلاح ماده 27 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی می‌پردازد.



همچنین روز یکشنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده می‌پردازد.



بر اساس این گزارش روز دوشنبه (4 شهریورماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به ادامه بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی تهران زیر نظر شهرداری تهران می‌پردازد.



همچنین روز دوشنبه کارگروه شوراهای این کمیسیون برای بازنگری در قانون شوراها تشکیل می‌شود.



بر اساس این گزارش در جلسه روز سه شنبه (4شهریورماه) اعضای کمیسیون بعد از بررسی اخبار و تحولات میزبان وزیر کشور خواهند بود.



بر اساس این گزارش، روز سه شنبه کارگروه اطلاعات و امنیت داخلی کشور به ریاست دارائی، کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست رضائی، کارگروه احزاب و تشکل‌ها به ریاست زاکانی، کارگروه شوراها و مدیریت شهری به ریاست کولیوند، کارگروه سیاست داخلی و تقسیمات کشوری به ریاست شجاعی کیاسری و کارگروه امر به معروف و نهی از منکر به ریاست زارع زاده مهریزی به ارائه گزارش می‌پردازند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 108901
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار