خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/23 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
غضنفری:

در سفرهای استانی براساس واقعیات جامعه تصمیم‌گیری شود

**نماینده مردم بم، ریگان و فهرج تصمیم‌گیری براساس واقعیات جامعه در قالب سفرهای استانی مزیت بالایی برای کشور دانست

موسی غضنفرآبادی نماینده شهرستان‌های بم، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی که نشریه نگارستان آن را منتشر کرد با بیان این مطلب که سفرهای استانی ابتکار شایسته دولت نهم برای کم کردن فاصله بین مردم و دولت بوده است، افزود: در قالب سفرهای استانی، هیأت دولت به واقعیات و مشکلات مردم به صورت کامل شناخت پیدا کرده و از این شناخت در برنامه‌ریزی‌های آتی خود استفاده خواهد کرد.

 وی به تشکیل کارگروه‌های تخصصی قبل از سفرهای استانی برای بررسی مسایل، مشکلات و پیشنهادات استان‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: پیشنهادات استان‌های مختلف قبل از انجام سفرهای استانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 غضنفرآبادی، سفرهای استانی ریاست‌جمهوری را اقدامی بسیار خوب در راستای خدمت به مردم دانست و گفت: در قالب سفرهای استانی ریاست‌جمهوری بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفته و رفع می‌شود.

وی در ادامه به نزدیکی شهرستان بم با استان سیستان و بلوچستان و ورود مواد مخدر و محصولات ضدفرهنگی از مرزهای این استان به این شهرستان اشاره و بیان کرد: در شهرستان بم توجه به اقدامات فرهنگی نیازمند یک برنامه جدی است.

نماینده شهرستان‌های بم، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی، توجه به توسعه هرچه بیشتر مراکز دانشگاهی، توسعه حوزه‌های علمیه، فعال کردن بیشتر مساجد، توسعه خانه‌های عالم، گسترش کتابخانه‌ها و افزایش مجموعه‌های فرهنگی برای ایجاد زمینه دستیابی آسان‌تر به محصولات فرهنگی را جمله نیازهای شهرستان بم دانست.

وی گفت: این شهرستان حمایت ویژه مسئولان برای رفع مشکلات اشتغال و جلب سرمایه‌گذاری را می‌طلبد.

  • کد خبر : 29430
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار