خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/26 - 12:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ناظر کمیسیون برنامه و بودجه در شورای آمایش سرزمینی سه‌شنبه مشخص می‌شود؛

دانشجو برای ارائه گزارش عملکرد وزارت علوم به کمیسیون برنامه‌ و بودجه می‌آید

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست‌های این هفته خود افزون بر انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون برای عضویت ناظر در شورای آمایش سرزمینی، میزبان کامران دانشجو خواهند بود تا گزارش وی درباره عملکرد مالی وزارت علوم را بررسی کنند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir بر اساس برنامه اعلام شده از سوی هیئت‌رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، اعضای این کمیسیون این هفته روزهای یکشنبه -27 شهریور- و سه شنبه -29 شهریور- نشست‌های تخصصی خود را در محل این کمیسیون برگزار می‌کنند.



اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در نخستین نشست این هفته خود که ساعت 14 روز یکشنبه برگزارمی‌شود، پس از بررسی اخبار و اطلاعات مربوط به این کمیسیون، بررسی عملکرد دولت در اجرای بخش‌هایی از قانون بودجه سال1390را با حضور مسئولانی از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، خزانه‌داری‌کل و دیوان محاسبات آغاز می‌کنند.



اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه نشست‌های تخصصی خود، سه شنبه 29 شهریور میزبان "کامران دانشجو"وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات هستند تا گزارش وی را درباره عملکرد اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این وزارتخانه بررسی کنند.



همچنین اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه این نشست بر اساس ماده 128 قانون برنامه پنجم توسعه کشور یک نفر از اعضای این کمیسیون را به عنوان نماینده ناظر کمیسیون برنامه و بودجه در شورای آمایش سرزمینی انتخاب می‌کنند.

  • کد خبر : 58850
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم