خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/16 - 17:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کاظمی در تشریح نشست امروز کمیسیون شوراها:

دادستان کل کشور به اعضای شورایعالی مبارزه با پولشویی اضافه می‌شود

نایب رئیس کمیسیون شوراها گفت: علاوه بر نهادها و شخصیت‌هایی که در لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به عنوان عضو شورایعالی مبارزه با پولشویی مشخص شده بودند، دادستان کل کشور نیز به اعضای این شورایعالی اضافه شد.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها 2 ماده از لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی مورد بررسی قرار گرفت و پس از انجام اصلاحاتی به این 2 ماده رای دادند.



نایب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه، اعضای کمیسیون شوراها دادستان کل کشور را نیز به عنوان عضو شورایعالی مبارزه با پولشویی اضافه کردند؛ بنابر این علاوه بر نهادها و شخصیت‌هایی که توسط لایحه مشخص شده بودند، دادستان کل کشور نیز به این شورایعالی اضافه شد.



وی افزود: لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استانهای ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی نیز در دستور کمیسیون شوراها مورد بررسی قرار گرفت و 2 ماده از این لایحه به تصویب رسید.



کاظمی ادامه در این لایحه آمده بود که وجوهی تحت عنوان مالیات روی قبوض برود ولی مورد مخالفت اعضای کمیسیون شوراها قرار گرفت، نمایندگان عضو کمیسیون شوراها اعتقاد داشتند که در لایحه دولت به صورت سالیان قید شود که مبلغ مالیات از مشتریان پر مصرف دریافت شود و وجهی از عام مردم اخذ نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 242694
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار