خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/16 - 19:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده کرمانشاه:

حوزه گردشگری در کرمانشاه مغفول مانده است

**عضو فراکسیون گردشگری با انتقاد از عدم تحقق مصوبات دور اول و دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه گفت: قرار بود طرح‌هایی چون ساخت هتل و مراکز خدماتی در این استان به انجام برسد که متاسفانه تاکنون نمودی از آن ندیده‌ایم.

"جهانبخش امینی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه متاسفانه در زمینه ساماندهی وضعیت مراکز میراث فرهنگی مثل طاق بستان و بیستون و دیگر محوطه های باستانی ساماندهی لازم آن طور که باید و شاید انجام نشده، گفت: اقداماتی انجام شده از بودجه های استانی و شهرداری هاست.

وی درباره وظایف فراکسیون گردشگری تاکید کرد: یکی از اهداف این فراکسیون این است که در کشور که زمینه جذب توریسم و گردشگری را بالا ببرد و زمینه را برای افزایش جذابیت ها، فرصت ها و امکانات تبدیل به احسن کند.

به گفته این عضو فراکسیون گردشگری امنیت گردشگران اهمیت بسیاری دارد، به طوری که اگر خدای ناکرده به ایشان تعرضی شود، می تواند زمینه تبلیغات منفی بسیاری را نسبت به کشورمان فراهم آورد.

وی افزود: در استان کرمانشاه، نابودی آثار باستانی ما مشکل مهمی است که با آن روبه رو هستیم؛ آثاری که با بی توجهی مسئولان استان مواجه شده و اکنون در بسیاری از محوطه های باستانی داربست بسته اند و ما هنوز ندیده ایم کاری انجام داده باشند.

  • کد خبر : 24263
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار