خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/06 - 19:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حمایت‌های یارانه‌ای در بخش دارو و درمان باید تداوم یابد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخشی از درآمد هدفمندکردن یارانه‌ها باید به بخش سلامت که از اهمیت بالایی برخوردار است، اختصاص یابد.

"سیدعلی میرخلیلی"در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای سلامت در جامعه، دولت باید همچنان حمایت های لازم از این بخش را با اختصاص دادن 10 تا 20 درصد از درآمدهای هدفمند کردن یارانه ها به عمل آورد.
نماینده مردم میناب،جاسک و رودان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به بخش سلامت و درمان موجب خواهد شد تا فشار کمتری به مردم وارد شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در هدفمندکردن یارانه ها دولت باید با رصد کردن مدام مانع از این شود تا فشار مضاعفی بر مردم وارد شود .
این نماینده مردم تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری فرد بیمار باید در هنگام درمان تنها به بیماری و علاج خود بیندیشد، لذا دولت نباید حمایت های یارانه ای از بخش درمان و دارو را قطع کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قطع نشدن یارانه های بخش دارو و درمان از سوی دولت در طول اجرای برنامه پنجم توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی حاصلش آرامش و آسایش مردم را در پی خواهد داشت. 

  • کد خبر : 34482
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار