خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/30 - 17:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نقوی‌حسینی در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت‌ملی مجلس:

حمایت کمیسیون امنیت ملی از تیم مذاکره کننده/ واکنش به اظهارات توهین‌آمیز شرمن

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: در نشست امروز محورهای مذاکرات هسته‌ای ژنو و اظهارات توهین‌آمیز مقامات آمریکایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (سه شنبه 30 مهرماه) کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت:‌ در نشست امروز موضوعات دستگاه دیپلماسی به‌ویژه موضوعات مطرح شده درباره مذاکرات ژنو مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس مسائل مطرح درباره مذاکرات هسته‌ای اخیر را بررسی کرده و در مجموع حمایت خودشان از دولت و تیم مذاکره‌کننده اعلام کردند، ولی در نشست امروز تأکید شد که بحث پروتکل الحاقی از خطوط قرمز مذاکرات بوده و تیم مذاکره‌کننده باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد.



نقوی‌حسینی افزود:‌ همچنین اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهارات ضد ایرانی وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا و عضو ارشد مذاکره‌کننده آمریکایی در گروه 1+5 را محکوم کرده و اعلام شد که این اظهارات موجب افزایش بی اعتمادی مردم ایران از سیاست‌های آمریکا می‌شود، از این‌رو مجلس منتظر عذرخواهی مقامات آمریکایی است.



سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به حضور سیدرضا صالحی‌امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون، تصریح کرد: این وزیر پیشنهادی در نشست امروز به سؤالات نمایندگان و اعضای کمیسیون پاسخ داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 113366
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار