خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/03 - 18:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی لارگانی خبر داد:

حل مشکل تأمین مواد اولیه صنعت نساجی در دستور کار کمیسون اقتصاد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه صنعت نساجی با مشکلات متعددی روبروست ، گفت: بر طرف کردن مشکل صنایع نساجی برای تأمین مواد اولیه در دستور کار جدی کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.


سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،  در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه سوم آبان)  کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون تعدادی از فعالان و تولید کنندگان صنعت نساجی در استان اصفهان مشکلاتشان را در این حوزه برای اعضا تشریح کردند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مشکلاتی که فعالان صنعت نساجی استان اصفهان بر ان تأکید داشتند عدم ارائه مواد اولیه این صنعت به تولید کنندگان از سوی صنایع پتروشیمی است.



وی با بیان اینکه عرضه مواد اولیه صنعت نساجی در بورس و فروش نقدی این محصول آسیب جدی به تولیدکنندگان وارد کرده است، گفت: تا قبل از عرضه محصولات پتروشیمی در بورس تولید کنندگان به صورت مستقیم و مدت دار مواد اولیه خود را از پتروشیمی ها دریافت می کردند ولی هم اکنون این موضوع متوقف شده است و مشکلات زیادی را برای صنعت نساجی کشور ایجاد کرده است.



وی تصریح کرد: همچنین عدم ارائه تسهیلات مناسب به تولید کنندگان و واردات بی رویه پارچه و همچنین حضور پرنگ دلالان در بازار مواد اولیه صنعت نساجی بخش دیگری از مشکلات صنعت نساجی است که در نشست امروز بر آن تأکید شد.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری این مشکلات و رایزنی با وزارت خانه های متولی این امر به ویژه وزارت صنعت معدن تجارت برای حل هر چه زودتر این معضلات در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفت.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: بنده به عنوان نماینده کمیسیون اقتصادی مسئول پیگری معضلات صنعت نساجی انتخاب شدم تا با رایزنی های لازم هر چه زودتر در جهت رفع این مشکلات گام برداشته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 61605
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم