خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/28 - 09:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کوچکی‌نژاد با اعلام ادامه نشست کمیسیون تلفیق:

حقوق بازنشستگان همسان می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 با بیان این که بررسی سند مالی کل کشور مراحل پایانی خود را طی می‌کند، گفت: در کمیسیون مصوب شد تا یکهزار و 500 میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگی به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.


"جبار کوچکی نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که کمیسیون تلفیق شب گذشته (شنبه 27 فروردین) نیز نشست خود را برگزار کرد، افزود: با توجه به این که در حقوق بازنشستگان اختلاف زیادی وجود داشت، نمایندگان مقرر کردند تا یکهزار و 500 میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود تا اختلاف حقوق بین بازنشستگان برطرف شود.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با موافقت نمایندگان قرار شد مجمتع‌های تفریحی استان‌های ساحلی به فروش برسد و دولت از محل فروش این اماکن 260 میلیارد تومان کسب درآمد کند.



به گفته این نماینده، این درآمد باید در اختیار استانداری‌های ساحلی قرار گیرد تا برای بهسازی، رفاهی و فرهنگی گردشگران هزینه کنند.



کوچکی‌نژاد، مصوبه‌های دیگر کمیسیون تلفیق در روز گذشته را تشریح کرد: از آنجا که سازمان مهندسی کشاورزی تازه تأسیس است مقرر شد دومیلیارد تومان برای کمک و تهیه امکانات به این سازمان پرداخت شود.



نماینده مردم رشت با بیان این که ضامن دریافت وام برای کشاورزان تغییر کرد و مقرر شد اموال کشاورز ضامن او باشد، ادامه داد: همچنین با موافقت نمایندگان مصوب شد تا  800  میلیارد تومان با هدف حمایت از صندوق توسعه کشاورزی به این صندوق واریز شود.



این عضو کمیسیون تلفیق با بیان این که امروز عصر کمیسیون متبوعش نشست دارد، گفت: از آنجا که همچنان رابط مالی دولت با وزارت نفت درباره درآمد حاصل از فروش نفت مشخص نشده است، امروز عصر در این موضوع نشست خواهیم داشت.

  • کد خبر : 43595
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار