خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 18:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی‌راد خبر داد:

حضور وزیر پیشنهادی نفت در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور "رستم قاسمی" وزیر پیشنهادی نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


"محمد کرمی­راد" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز که با حضور وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد، نمایندگان به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و ابراز امیدواری کردند که وضعیت وزاتخانه نفت به عنوان وزارتخانه‌ای حساس و پیچیده در دوران وزارت وی به نحو مطلوبی اداره شود.



نماینده کرمانشاه با بیان این که در جلسه امروز "رستم قاسمی" نیز به طرح نقطه نظرات و برنامه های خود برای اداره این وزارتخانه پرداخت، افزود: استفاده از منابع مشترک نفت و گاز و جلوگیری از هدر رفت منابع گاز از مواردی بود که وزیر پیشنهادی نفت به آن اشاره کرد.



وی همچنین از تغییر ساعت کار کمیسیون به 7 تا 9 صبح خبر داد و خاطرنشان کرد: پیشنهاد خانم آلیا مبنی بر تغییر ساعت کار کمیسیون از بعد از ظهر به صبح با اکثریت آرا به تصویب رسید و به این ترتیب جلسات کمیسیون از این به بعد صبح روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برگزار می شود.    



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"، ‌"رستم قاسمی"، ‌ "محمد عباسی" و"مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی، ‌ نفت، ‌ وزرش و امورجوانان و صنعت، ‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه  -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55620
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم