خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/29 - 14:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
به منظور پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان صورت می‌گیرد؛

حضور وزیر علوم و آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات

**وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده جهت پاسخگویی به سوالات 12 تن از نمایندگان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "کامران دانشجو" وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری هفته آینده برای پاسخگویی به سوال مشترک  8 تن از نمایندگان ، همچنین سوالات "محمدرضا سجادیان" نماینده خواف و رشتخوار، "محمد مهدی افشاری" نماینده داراب و زرین دشت،"سید فاضل موسوی " نماینده خدابنده و "سیدعماد حسینی" نماینده قروه و دهگلان در جلسات کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر می شود.

همچنین  "حمیدرضا حاجی بابائی " وزیر آموزش و پرورش نیز جهت پاسخگویی به سوالات "قاسم محمدی" نماینده اردبیل،نیر ونمین،"یونس اسدی" نماینده مشکین شهر،"موسی الرضا ثروتی" نماینده بجنورد و"حمیدرضا رسایی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر هفته آتی به کمیسیون آموزش و تحقیقات می آید.

این کمیسیون هفته آینده به ادامه بررسی طرح تغییر نظام آموزشی کشور و لایحه ایجاد 14 منطقه ویژه اقتصادی و ادامه بررسی طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش می پردازد.

همینطور کارگروه آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات  هفته آینده بررسی اجراء قانون احیاء معاونت پرورشی و تربیت بدنی را در دستور کار خود دارد .

  • کد خبر : 29805
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار