خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/30 - 12:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

حضور وزیر صنایع و معادن در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان

**رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، تاکید کرد:تمام جلسه‌های مجمع به طور مستمر و با حضور مسئولان و برخی از وزرا برگزار می‌شود، وزیر صنایع و معادن نیز در جلسه اخیر مجمع حضور داشتند.

"حسن تامینی‌لیچایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه در دهه محرم جلسه‌های مجمع برگزار نشد، اظهار کرد: مهم‌ترین جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان، با وزیر صنایع و معادن بود که در رابطه با بخش‌های صنعتی و با حضور صنتعگران و کارخانه‌داران بزرگ استان برگزار شد.

نماینده مردم رشت در مجلس، به بخش فاضلاب استان اشاره کرد و افزود: بحث فاضلاب شهری که چزو پروژه‌های بانک جهانی در رشت و در حال اجرا بود، با توجه به تحریم‌ها این بانک همکاری و بودجه خود در این رابطه با قطع کرد؛ اما با پیگیری‌هایی که داشتیم این مشکل به زودی حل خواهد شد.

تامینی‌‌لیچایی با تاکید براینکه خشکسالی‌های اخیر نیز مشکلات زیادی را در استان به وجود آورده است، گفت: ما جلسه‌های زیادی با اقای عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، هم در تهران و هم در استان داشتیم که در بحث خشکسالی استان کمک بیشتری صورت بگیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، افزود: مجمع نشستی هم با اقای اوجی معاون وزیر نفت داشت در رابطه با گاز استان بحث‌هایی صورت گرفت و مقرر شد که از طریق وام از بانک‌هایی که هماهنگ شده است بتوانیم توجه بیشتری به بحث گاز در استان داشته باشیم .

به گفته تامینی، جلسه‌های این مجمع متشکل از کارگروه‌هایی است که هر عضو مجمع با توجه به کمیسیون و تخصص‌اش رییس یک کارگروه است و موارد مربوط به آن را پیگیری می‌کند، جلسه‌ها نیز بر همین مبنا تشکیل می‌شوند.

 

 

  • کد خبر : 34019
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار