خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 10:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در هفته جاری صورت می‌گیرد:

حضور وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی برای پاسخ به سؤالات 5 نفر از نمایندگان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه روز سه شنبه -3 خرداد 90- در کمیسیون فرهنگی حضور می‌یابد و به سؤالات 5 نفر از نمایندگان مردم درباره مسائل مختلف حوزه فرهنگ کشور پاسخ می‌دهد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، مهم‌ترین دستور کارهای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، دعوت از "سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در نشست این کمیسیون و پاسخ‌گویی به سؤالات چند تن از نمایندگان مردم است.



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز سه شنبه -3 خرداد 90- در کمیسیون فرهنگی حاضر خواهد شد و در رابطه با سؤالات "عیسی جعفری" نماینده کبودرآهنگ، "سیداحمدرضا دستغیب" (فخرالدین) نماینده شیراز،"حمید رسایی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، "محمدمهدی افشاری" نماینده داراب و زرین دشت و "موسی‌الرضا ثروتی" نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان‌وگرمه توضیحاتی را ارائه خواهد داد.



در جلسه روز یک‌شنبه - اول خرداد ماه 90- کمیسیون فرهنگی مجلس لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و یونسکو درباره تأسیس مرکز مطالعاتی منطقه‌ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در آسیای میانه که از شورای نگهبان اعاده شده است، بررسی خواهد شد تا ایرادات وارده شورای نگهبان به این لایحه برطرف شود.



همچنین در این جلسه اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق بودجه 90، گزارشی درباره روند بررسی بودجه سال جاری ارائه خواهند داد.



در جلسات روز یک شنبه و سه شنبه هفته جاری کمیسیون فرهنگی، اعضای این کمیسیون برخی از مهم‌ترین اخبار و رویدادهای فرهنگی روز کشور را مرور و درباره آن بحث و تبادل نظر خواهند کرد.



در هفته جاری کارگروه تخصصی ارشاد و تبلیغات و نیز کارگروه تنظیم قانون جامع صدا و سیما تشکیل جلسه خواهند داد. کارگروه تنظیم قانون جامع صدا و سیما ادامه بررسی طرح اداره سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانرا پیگیری خواهد کرد و کارگروه ارشاد و تبلیغات، به بررسی لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمیخواهد پرداخت.

  • کد خبر : 47975
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار