خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/26 - 20:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسین‌نژاد خبر داد:

حضور وزرای نیرو، مسکن و رفاه در کمیسیون عمران

**سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور سه وزیر در کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران از وزرای نیرو، مسکن و شهرسازی و رفاه و تامین اجتماعی جهت بررسی برخی مشکلات و ارائه گزارش دعوت شد.

"محمدرضا حسین‌نژاد" نماینده مردم شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور صادق محصولی در کمیسیون عمران، گفت: وزیر رفاه و تامین اجتماعی در خصوص اعتراض مردم و نمایندگان از اختصاص 4 درصد بیمه کارگران ساختمانی به مجلس دعوت شد.

وی ادامه داد: نمایندگان درخواست کاهش 4درصد بیمه کارگران ساختمانی را از وزیر مربوطه داشتند، اما محصولی با بیان اینکه این قانون مصوب مجلس است و ما طبق قانون عمل کردیم اعتراض نمایندگان را نپذیرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران تصریح کرد: در قانون ذکر شده است بیمه کارگران ساختمانی از صفر درصد تا 4درصد باشد، به همین دلیل نمایندگان خواهان کاهش این مقدار بودند.

وی ادامه داد: محصولی عنوان کرد اگر منابع مالی مناسبی مشخص شود، این مقدار کاهش خواهد یافت.

نماینده مردم شیروان با اشاره به حضور وزیر مسکن و شهرسازی در کمیسیون، گفت: وزیر جهت ارائه گزارشی از پیشرفت در عقد قراردادها، صدور پروانه ساخت و ساز در کمیسیون ارائه کرد؛ در این راستا و در حوزه های مختلف از 20 درصد تا 80 درصد پیشرفت داشتیم.

وی افزود: تابش گزارشی از وضعیت ساخت و ساز مسکن روستایی در 5 سال گذشته ارائه کرد، در این زمینه نیز با پیشرفت‌های مناسبی داشتیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه معاون وزیر نیرو از عدم آلودگی آب شرب تهران خبر داد، تصریح کرد: معاون وزیر نیرو به همراه مسئول آب و فاضلاب تهران در کمیسیون عمران حاضر شد و گزارشی مبنی بر عدم آلودگی آب شرب تهران به نتیرات ارائه کرد.

  • کد خبر : 25179
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار