خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/19 - 17:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

حضور معاون اول رییس جمهور در جلسه مجمع نمایندگان کرمانشاه

**نماینده مردم کرمانشاه گفت: معاون اول رییس جمهور در جلسه مجمع نمایندگان کرمانشاه از حمایت دولت برای توسعه این استان خبر داد.

"محمدرضا شعبانی " در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جزئیات این نشست مجمع نمایندگان کرمانشاه اظهار داشت: جلسه مجمع نمایندگان استان که هفته گذشته برگزار شد به  دور سوم سفرهای استانی رییس جمهوری به کرمانشاه مرتبط بود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس حاضر در این جلسه خواستار توجه جدی دولت نسبت به ایجاد و تخصیص اعتبارت برای برخی طرح های کلان عمرانی در کرمانشاه بودند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از طرح هایی که می تواند چهره استان کرمانشاه را دگرگون کند پروژه راه آهن غرب کشور است.
شعبانی در خصوص سفر سوم استانی رییس جمهور به کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مردم غرب کشور به خصوص استان  کرمانشاه با توجه به درگیر بودن هشت سال در دفاع مقدس و عدم سرمایه گذاری در زیرساختها و طرح های عمرانی کلان اکنون انتظار دارند دولت نسبت به راه اندازی پروژه هایی که می تواند جهش اقتصادی را در این بخش رقم زند توجه داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: با راه اندازی راه آهن غرب کشور شهرهایی که در استان کرمانشاه سال ها طعم بازسازی را چشیده اند یکباره رنگ شکوفایی اقتصادی را شاهد خواهند بود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه آقای رحیمی معاون اول رییس جمهور قول هایی در جهت توسعه استان های غربی به خصوص کرمانشاه را به نمایندگان مجلس ارائه دادند.       

  • کد خبر : 35373
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار