خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/25 - 13:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حاجی اصغری خبر داد:

جمع‌بندی مقدماتی گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه کشاورزی

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی از جمع‌بندی مقدماتی گزارش‌ عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی طی سال‌های 84 تا 88 خبر داد و تاکید کرد: اعضای کمیته در نظر دارند گزارش نهایی خود از عملکرد این صندوق را تا خرداد ماه سال جاری به صحن مجلس ارائه کنند.


"سید محمدرضا حاجی اصغری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با بیان اینکه در آخرین نشست کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی گزارش‌های مقدماتی ارائه شد، تصریح کرد: مسئولان این صندوق برای ارائه گزارش‌ عملکرد خود در نشست روز سه‌شنبه(23 فروردین) کمیته تحقیق و تفحص حضور پیدا کردند و اطلاعات مقدماتی خوبی در اختیار اعضا کمیته قرار دادند.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی با استناد به اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان صندوق، گزارش مقدماتی را تهیه کردند.



به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی، آخرین نشست کمیته با حضور "عباس رجایی" رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی انجام شد.



حاجی اصغری با بیان اینکه رییس کمیسیون کشاورزی در این نشست خواستار دستیابی هرچه سریعتر به نتیجه قانع کننده درباره صندوق بیمه محصولات کشاورزی شدند، اظهار کرد: برهمین اساس دستورکار کمیسیون کشاورزی در روز یکشنبه - 28 فروردین ماه - بررسی وضعیت صندوق بیمه محصولات کشاورزی و گزارش مقدماتی کمیته خواهد بود.



رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی تصریح کرد: اعضای کمیته در نظر دارند گزارش نهایی خود از عملکرد این صندوق را  تا خرداد ماه سال جاری به صحن مجلس ارائه کنند.

  • کد خبر : 43382
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار