خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/11 - 13:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رهبر به خانه ملت خبر داد

جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی به حد نصاب نرسید

**عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برای بررسی مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

"محمدتقی رهبر" نماینده اصفهان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص ارجاع مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده به این کمیسیون جهت بررسی بیشتر گفت: در صبح روز دوشنبه تصمیم داشتیم تا جلسه کمیسیون را برگزار کنیم تا این مواد بررسی شود اما تنها 10 عضو کمیسیون در جلسه حضور یافتند و جلسه به دلیل حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد.

وی افزود: نمایندگان حاضر بصورت غیر رسمی مباحثی داشتند و گفته شد که ماده 22 این لایحه تاکید دارد که « ثبت ازدواج موقت در صورت باردارشدن الزامی است» نمی توان از نظر محتوایی تغییراتی در آن انجام داد اما می توان از نظر شکلی در عبارت اصلاحاتی ایجاد کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: از آنجا که جلسه کمیسیون تشکیل نشد بررسی این مواد به جلسه روز یکشنبه آینده کمیسیون موکول شد. 

در بررسی لایحه حمایت از خانواده در صحن مجلس، علی لاریجانی رئیس مجلس مواد 22، 23 و 24 این لایحه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داد.

  • کد خبر : 26540
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم