خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/10 - 20:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نورالله حیدری دستنایی خبر داد:

جلسه مشترک کمیسیون آموزش و تحقیقات با حاجی‌بابایی

**سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: جلسه کمیسیون با وزیر و مسئولان آموزش و پرورش به پیشنهاد طرفین تشکیل شد و موضوع هم تمام مباحث و دغدغه‌هایی بود که اعضاء کمیسیون آموزش در رابطه با مسائل آموزش و پرورش داشتند.

"نورالله حیدری دستنایی" سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش خود را به اهداف تحول بنیادین نزدیک کرده است و تغییرات ساختاری در این وزارتخانه صورت می گیرد، گفت: جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با مسئولان و وزیر آموزش و پرورش حدود 4 ساعت به طول انجامید که وزیر گزارش مفصلی از روند اقدامات اساسی خود در این وزارتخانه ارائه کرد.

نماینده مردم فارسان و دهلران تصریح کرد: می توان گفت کمیسیون آموزش و تحقیقات در این جلسه فقط مستمع بود و فضای حاکم در جلسه نشان می داد که اعضاء از اقدامات این وزارتخانه راضی هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه به ابهامات، انتقادات و سوالات نمایندگان از مسئولان آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : هنوز هم بسیاری از مسائل برای نمایندگان انتقاد بر انگیزاست؛ اما آنگونه که این وزارتخانه برای آینده برنامه ریزی کرده است آینده ای روشن را برای آن مباحث پیش بینی می کنیم. به هر حال هنوز در این وزارتخانه مباحثی چون معاونت پرورشی ،مسائل استخدامی ،قانون مدارس هیئت امنایی و غیر انتفاعی در وضعیت بلاتکلیفی قراردارد.

  • کد خبر : 36875
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار