خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/22 - 18:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فدایی:

جلسه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه برگزار شد

**نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خبر داد.

"صمد فدایی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جلسه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در جلسه روز دوشنبه(20 دی ماه) اعضای مجمع با نمایندگان اتاق بازرگانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار کردند.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه نمایندگان استان کرمانشاه با آیت اله علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه مسایلی در خصوص راهکارهای توسعه استان مطرح و بررسی شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: در این جلسه مقرر شد جلسه ای با حضور مهندس هاشمی استاندار کرمانشاه، حجه الاسلام ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و مجمع نمایندگان استان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه برگزار شود.
فدایی خاطرنشان کرد: در دیدار با نمایندگان اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، اعضا حاضر در جلسه  نگرانی های در خصوص بحث سوخت و افزایش قیمت سوخت پس از هدفمند کردن یارانه ها داشتند که نمایندگان توضیحات لازم را در خصوص آن مطرح کردند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه دیگری نمایندگان از رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی خواستند مسایل را به دور از مسایل جناحی به انجام برسانند.

  • کد خبر : 35631
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار