خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/09 - 15:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

جلسه اضطراری مجلس با وزیر بهداشت و درمان به روز سه‌شنبه موکول شد

**جلسه اضطراری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، که قرار بود امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان و به منظور برررسی دلایل انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شود به روز سه شنبه موکول شد

"حسینعلی شهریاری" رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران و شوک ایجاد شده در کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: جلسه اضطراری کمیسیون با وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

قرار بود این جلسه ساعت یک بعدازظهر برگزار شود که به دلیل حاضر نشدن وزیر بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران به ساعت 2 موکول شد؛ اما جلسه ساعت 2 نیز به جلسه‌ای در روز سه‌شنبه تغییر یافت.

دانشگاه علوم پزشکی ایران از روز شنبه 8 آبان ماه 89 بر اساس ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منحل شده است. کلیه فعالیتهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع در استان البرز به دانشکده علوم پزشکی کرج، کلیه واحدهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کلیه واحدهای آموزشی و پژوهشی و دانشجویی به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل شد.

  • کد خبر : 30423
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار