خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/14 - 18:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

جزییات جلسه کمیسیون آموزش/ بررسی عدم دریافت شهریه از دانش‌آموزان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با یادآوری جلسه امروز کمیسیون متبوعش با رییس دانشگاه آزاد و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت: چالش‌های امروز آموزش و پرورش کشور با حضور مسئولان مربوط بررسی شد.


عبدالوحید فیاضی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جزییات جلسه امروز (14 مهر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: علی‌اصغر فانی و حمید میرزاده در این جلسه حضور یافتند.



نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سرپرست دانشگاه‌ آزاد با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برنامه‌های خود را در آغاز سال تحصیلی برای نمایندگان شرح دادند.



وی با بیان این مطلب که موضوع مشترک فانی و میرزاده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شروع سال تحصیلی و برنامه‌های این دو نهاد آموزشی برای سال جاری بوده است، یاداور شد: در این جلسه هر دو سرپرست مذکور به سوالات نمایندگان پاسخ دادند و راه‌حل خود برای رفع مشکلات بخش آموزشی کشور را مطرح کردند.



این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در جلسه کمیسیون مذکور با سرپرست دانشگاه آزاد بر ضرورت همکاری متقابل کمیسیون آموزش مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شد، ادامه داد: همکاری متقابل مجلس و این دانشگاه به بهبود شرایط منجر خواهد شد.



وی با یادآوری اظهارات میرزاده درباره اینکه دانشگاه آزاد نباید به هیچ عنوان تبدیل به یک حزب سیاسی شود و مسیر علمی خود را باید ادامه دهد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نباید تبدیل به یک باشگاه یا حزب سیاسی شود.



فیاضی در ادامه با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت: بررسی چالش‌های امروز آموزش و پرورش، برنامه کتاب‌های درسی، پرداخت اضافه‌کاری کارمندان اداری آموزش و پرورش که چندین ماه است معطل شده است، مدیریت منابع انسانی، عدم دریافت شهریه از دانش‌آموزان و تأمین سرانه مدارس از سوی دولت مهمترین مسائلی بودند که در این جلسه مطرح شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 112278
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار