خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/23 - 18:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سه نماینده مردم استان خوزستان

جذب نیروهای غیر بومی در خوزستان را متوقف کنید

**سه نماینده مردم استان خوزستان از جذب نیروهای غیربومی در این استان انتقاد کردند.

"سیدشریف حسینی" در گفت و گو با هفته نامه فرهنگ گفت: متأسفانه در این شهرستان جذب نیروهای غیربومی‌ها بر بومی‌ها ترجیح داده میشود وخواسته مردم این شهرستان این است که از ظرفیت‌های منطقه استفاده شود.

وی به موضوع آبیاری زمین‌های کشاورزی در بخش باوی اشاره کرد و گفت: متأسفانه انتقال آب از سرشاخه‌های رودهای خوزستان هماکنون در حال انجام است ولی به کشاورزان منطقه آبی نمی‌دهند این درحالی است که رئیس‌جمهور قول داده که جلوی این کار را بگیرد.

"شبیب جویجری" نماینده دیگر مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با اختصاص اعتبارات به شهرستان باوی در سال 90 شاهد یک حرکت رو به رشد در آن خواهیم بود.

وی افزود: در بحث اشتغال نیز ازمدیریت استان خوزستان انتظار می‌رود که نیروهایی کارآمد شهرستان را برای ادارات و مکان‌هایی که بتوان از خدمات آنها بهره برد استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر هفت نقطه در اهواز نیاز به ارتقا دارند که مناطقی چون قیظانیه، مسیر کوت عبدالله به سویسه، اسماعیلیه، قلعه چنان، روستای دغاغله، الهایی، جنگیه و کوت سیدصالح است که با ارتقای آنها به بخش و شهر، از بار شهرنشینی اهواز کاسته شده و زمینه توسعه بیشتر این مناطق فراهم میشود.

وی ادامه داد: منطقه «عیندو» که به همت رئیسجمهور و استاندار و نمایندگان و نظر وزارت کشور به اهواز ملحق شد، شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم.

ناصر سودانی نماینده دیگر مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز مردم بخش باوی را همیشه درصحنه قلمداد کرد.

وی احداث بیمارستان را یکی از نیازهای مردم شهرستان باوی عنوان کرد و گفت: قول می‌دهیم در 22 بهمن سال آینده این بیمارستان به بهرهبرداری برسد.

وی گفت: استقرار ادارات جدید، اختصاص اعتبارات و تجهیز شهرستان باوی از دیگر خواسته‌های مردم است که باید هرچه سریعتر انجام شوند.

  • کد خبر : 37836
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار