خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/01 - 16:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدرضا حسین‌نژاد:وظایف عمرانی وزارتخانه‌های بهداشت و راه تفکیک می‌شود

جاده دوطرفه ‌شد تا بنایی ساخته شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان این که در نشست امروز این کمیسیون نحوه اجرایی شدن طرح‌های عمرانی این وزارت راه و شهرسازی بررسی شد، گفت: در نشست امروز این کمیسیون مقرر شد وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و بهداشت و درمان با تفکیک وظایف طرح‌های عمرانی و ساخت بیمارستان را نهایی کنند.


محمدرضا حسین‌نژاددوین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که در نشست عصر امروز (یکشنبه یک آبان) گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه اجرایی شدن طرح‌های عمرانی این وزارتخانه بررسی شد، تصریح کرد: مشکل‌هایی در این زمینه وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رسیدگی به گزارش نماینده وزارت بهداشت و درمان درباره توسعه طرح‌های ساخت بیمارستان دستور کار دیگر نشست امروز کمیسیون عمران مجلس بود،‌ افزود: مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت و درمان باید بسترهای لازم برای توسعه پرشتاب طرح‌های عمرانی و ساخت بیمارستان را فراهم کنند.



وی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با تصمیم اعضا مقرر شد وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و بهداشت و درمان با تفکیک وظایف طرح‌های عمرانی و ساخت بیمارستان را نهایی کنند.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس هشتم یادآور شد: نشست هیئت رئیسه کمیسیون عمران که قرار بود پس از پایان نشست تخصصی این کمیسیون برگزار شود تشکیل شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 61405
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم