خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/01 - 16:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون عمران

توضیحات وزیر راه و شهرسازی؛ قنبری را قانع نکرد

در جلسه امروز کمیسیون عمرا، توضیحات وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال داریوش قنبری در مورد بهای عوارض جاده تهران - ساوه؛ این نماینده را قانع نکرد.


ابولقاسم رحمانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درباره جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون عمران بیان کرد: در این جلسه سوال داریوش قنبری نماینده مردم ایلام  به بهای عوارض جاده تهران – ساوه اعتراض داشت، از علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.



‌عضو کمیسیون عمران ادامه داد: قنبری پس از استماع توضیحات وزیر در پاسخ به سوالش؛ این توضیحات را قانع‌کننده ندانست از این روی سوال وی به رای اعضای کمیسیون گذاشته شد.



به گفته نماینده مردم اقلید درمجلس شورای اسلامی، بنابر رای اعضای کمیسیون؛ سوال نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول از وزیر راه و شهرسازی را منطقه‌ای تشخیص دادند.



بر اساس ماده 193 آیین‌نامه داخلی مجلس؛ در زمان بررسی سوال در کمیسیون چنانچه نماینده سؤال‌کننده، توضیحات وزیر را قانع‌کننده نداند، کمیسیون با تعیین قلمرو «ملی» یا «منطقه‌ای» سؤال، بلافاصله نسبت به ارجاع سؤال ملی به هیأت رئیسه جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی اقدام می‌نماید.



در رابطه با سؤال منطقه‌ای، کمیسیون موظف است حداکثر ظرف مدت ده‌روز نسبت به ارائه راه‌حل و ارسال گزارش به هیأت رئیسه مجلس و رئیس جمهور (توسط رئیس مجلس) اقدام نماید./



پایان پیام

  • کد خبر : 63344
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم