خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/01 - 10:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده زنجان و طارم :

توجه به بخش کشاورزی از ضروریات پیشرفت کشور است

**نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: توجه به بخش کشاورزی به عنوان یکی ازعوامل مهم استقلال کشور از ضروریات پیشرفت و توسعه در هر جامعه‌ای است.

"سعدالله نصیری قیداری" در گفتگو با روزنامه مردم نو با بیان اینکه تغییر یک سنت الهی است، اظهار داشت: تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، به دلیل توانمند بودن هر دو مسئول مراسم ویژه و ماندگاری در صحنه فعالیت‌های استان است.

وی ادامه داد: پیشرفت روزافزون‌، سریع و شتابان بخش کشاورزی در طی50 سال اخیر نشان از نیاز انسان به استفاده از تولیدات کشاورزی را بیشتر نمایان می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: لازمه مدیریت در زمان حال توجه به مشورت با صاحبان فکر و اندیشه و استفاده از نظرات نخبگان و اساتید دانشگاهی است.

وی تصریح کرد: در عصر حاضر ضروری است با توجه به افکار و سلیقه دیگران در همه بخش‌ها به ویژه بخش کشاورزی به عنوان یکی از عوامل مهم استقلال کشور، زمینه توسعه در کشور فراهم شود.

نصیری قیداری در ادامه سخنان خود ارتقای علمی و فناوری ‌و صنعتی کردن بخش کشاورزی را خواستار شد و افزود: کاربردی کردن دانش رمز موفقیت جهان امروز است و باید در سایه توجه به این مقوله ارزشمند به توسعه کشور توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه پنجم توسعه و توجه این برنامه به کاربردی کردن دانش‌ گفت: اجرای دقیق این برنامه حمایت‌های دولت را می‌طلبد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در راستای آشنا کردن بخش کشاورزی کشور با علم و دانش تلاش شود

  • کد خبر : 25667
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار