خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/05 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه کمیته آموزش و پرورش صورت گرفت؛

تهیه گزارش در خصوص قانون احیای معاونت پرورشی و تربیت بدنی در مدارس

**عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص قانون احیای معاونت پرورشی و تربیت بدنی، در جلسه روز گذشته کمیته متبوعش خبر داد.

"نورالله حیدری‌دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش گزارشی در این رابطه ارائه کرد، افزود: طبق این گزارش مقرر شد، من به همراه کارشناسان مرکز ‌پژوهش‌ها گزارشی جامع را ظرف مدت یک ماه در این خصوص تهیه کنیم.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس، گفت: بر اساس این گزارش وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش دعوت خواهد شد که نقاط ضعف و قوت این قانون بررسی شود.

حیدری با تاکید بر اینکه برای احیای معاونت پرورشی و تربیت بدنی به تلاش همه دستگاه‌ها نیاز است، افزود: از وزیر آموزش و پرورش تقاضا کردیم که دستور همکاری بیشتری را با معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی بدهند و دولت نیز فرصت‌هایی را که ما نتواستیم برای آنها ایجاد کنیم را جبران کند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که این گزارش هر چه سریع‌تر تهیه و برای ارائه در صحن علنی مجلس آماده شود تا به این تربیت مسائل و مشکلات این حوزه برطرف شود.

هم‌ اکنون حدود 80 درصد مدارس کشور مربی پرورشی ندارند و این در حالی است که مربیان پرورشی در مدارس بازوی اجرایی احیای معاونت پرورشی به ‌شمار می‌آیند.

  • کد خبر : 30232
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار