خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/31 - 13:36
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جلالی در جمع خبرنگاران:

تهدیدات دشمنان علیه نیروگاه بوشهر یک جنگ روانی است

**سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تهدیدات دشمنان علیه نیروگاه اتمی بوشهر را یک جنگ روانی دانست و گفت: آنها نتوانستند در مقابل اراده ملی متخصصان و مسوولان ما ایستادگی کنند و امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور هسته ای در سطح دنیا مطرح است.

"کاظم جلالی "نماینده مردم شاهرود در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی اظهار داشت: علی رغم دشمنی هایی که انجام شد نیروگاه اتمی بوشهر سرانجام در مدار قرار گرفت و نشان داده شد که تهدیداتی که قبل از راه اندازی این نیروگاه از ناحیه برخی از قدرتها و رژیم جعلی صهیونیستی انجام شده بود یک جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران بود و عملا آنها نتوانستند در مقابل اراده ملی و تلاشهای متخصصان و مسئولان ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور هسته ای و دارای نیروگاهی اتمی درآمد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهدیدات و کارشکنی های دشمنان علیه فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت: ماجرای نیروگاه هسته ای ما ماجرای مطولی است و همانطور که رسانه های خارجی گفتند نیروگاهی است که در طول تاریخ بیشترین حرف و حدیث در موردش زده شده است و نیروگاه پرماجرایی است.

وی ادامه داد: اما در نهایت ملت ایران نشان داد که با مقاومت و تدبیر ملی به سرانجام رسید.

جلالی با اشاره به بیانت اخیر مقام معظم رهبری نیز اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف فصل الخطاب هستند چه در بعد وحدت ملی و انسجام ملی و ایجاد همدلی و چه در مساله مربوط به اتحاد و وحدت مسئولان باید راهنما و سرمشق قرار گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مسئولین باید وحدت داشته باشند و عبارت فریضه را برای آن مطرح کردند.

جلالی با تاکید بر اینکه سه قوه موظف هستند راهکارهای دستیابی به وحدت را بیابند خاطرنشان ساخت: مراد مقام معظم رهبری صرف وحدت در گفتار و یا صرفا سخنرانی ها نیست اینکه در سخنرانی ها از وحدت دم بزنیم اما در عمل همچنان بر طبل اختلاف بکوبیم راهگشا نیست.

نماینده مردم شاهرود ادامه داد: سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه موظف هستند راهکارهای وحدت را بیابیم و موانع رسیدن به آن را برطرف کنند.

جلالی در ادامه به اظهارات مقام رهبری در بعد سیاست خارجی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بیانات ایشان در بحث تعامل با آمریکا، تهدیداتی که علیه کشورما وجود دارد و در موضوع صدور قطعنامه و تحریم بسیار راهگشا بودند.

وی تاکید کرد: بیانات رهبری انعکاس وسیعی در سطح دنیا داشت و عملا سیاست های اصولی نظام در این بخش ها توسط مقام معظم رهبری تبیین شد.

 

  • کد خبر : 25597
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار