خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/04 - 16:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمد باقری خبر داد:

تنظیم آیین‌نامه کمیسیون فرهنگی برای نخستین بار

کمیسیون فرهنگی مجلس نهم اقدام به تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ای برای بهتر پیش‌بردن انجام امور جاری خود کرد.


محمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز، یکشنبه، 4 تیر، کمیسیون فرهنگی توضیح داد: ابتدای جلسه، اعضاء به ارائه گزارشی از اهم اخبار فرهنگی پرداختند و در ادامه نیز درباره آیین‌نامه داخلی کمیسیون فرهنگی بحث و بررسی شد.



نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: بهره‌وری بیشتر، رسیدن کمیسیون فرهنگی به جایگاه واقعی خود در مجلس و حرکت در یک چارچوب مشخص، از جمله اهداف تنظیم این آیین‌نامه است که برخی از موارد آن انجام و مابقی نیز به جلسه روز سه شنبه موکول شد.



این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم، آیین‌نامه نداشت، اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که در مجالس قبلی برای کمیسیون فرهنگی در پیگیری مسائل و نظارت بر حسن انجام قوانین وجود داشت، لازم بود آیین‌نامه‌ای برای کمیسیون فرهنگی تعریف شود تا اموری همچون چگونگی تشکیل کارگروهها، حضور و غیاب و اموری از این دست، به صورتی روشن انجام شود.



دبیر دوم کمسیون فرهنگی مجلس تدوین آیین‌نامه را در راستای فعال، زنده و پویا نگه داشتن کمیسیون متوبع خویش دانست و تصریح کرد: تدوین و تنظیم آیین‌نامه برای مجلس نهم است و در جلسات آینده نیز به تعیین کارگروه‌ها و بررسی اولویت‌های کمیسیون فرهنگی خواهیم پرداخت./



پایان پیام

  • کد خبر : 77272
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار