خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/10 - 11:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تلاش مجمع نمایندگان خراسان شمالی برای توسعه استان

**آخرین جلسه مجمع‌نمایندگان خراسان شمالی با هدف جذب سرمایه‌گذاران خراسانی مقیم مرکز تشکیل شد و در این جلسه نمایندگان استان برای همایش یک روز‌ه‌ای که سه‌شنبه این هفته (14 دیماه) در تالار تلاش وزارت کار برگزار می‌شود هماهنگ شدند.

محمدرضا حسین‌نژاد، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با بیان این خبر به ارمغان خراسان جنوبی گفت: جلسه مجمع نمایندگان با حضور آقایان موسی‌الرضا ثروتی، محمدمهدی شهریاری، هادی قوامی و نصرالله کمالیان و همچنین من در محل مجلس شورای اسلامی پیش از جلسه علنی سه‌شنبه 7 دیماه برگزار شد که طی آن همه نمایندگان دیدگاه‌های خود برای برگزاری همایش جذب سرمایه‌گزار را مطرح کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در تشریح مذاکرات همکاران خود در مجمع نمایندگان خراسان شمالی افزود: مقرر شد تا هر یک از نمایندگان بین 25 تا 30 نفر از نخبگان، فعالان اقتصادی و افراد ذی‌نفوذ اهل خراسان شمالی ساکن در تهران را برای این همایش دعوت کنند تا بتوانیم در قالب یک همایش در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری و یا جذب‌سرمایه‌گذار به استان و توسعه این خطه هم‌اندیشی کنیم.

حسین‌نژاد که سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز هست با توجه به جلسه مجمع و توافق صورت گرفته در آن تصریح کرد: در این همایش همچنین قرار است که استاندار خراسان شمالی و تعدادی از معاونان و مسئولان مربوط به استان نیز حاضر شوند تا بتوانیم در جمعی صمیمانه به بررسی راهکارهای پیشنهادی از سوی اهالی خراسان شمالی در مرکز بپردازیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی درباره زمان برگزاری این همایش نیز گفت: ان‌شاءالله بعد از نماز مغرب و عشای روز سه‌شنبه 14 دیماه در تالار تلاش وزارت کار گرد هم می‌آییم تا برای توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال در خراسان شمالی به نتیجه واحدی برسیم و از ایده‌های نو و متفاوت همشهریان خود در تهران نیز نهایت استفاده را ببریم.

استان خراسان شمالی که در سال 1383 تأسیس شده جزو معدود استان‌هایی از کشور است که با وجود داشتن پتانسیل‌های قابل توجه هنوز از نظر شاخص‌های توسعه‌ای از میانگین کشوری پایین‌تر قرار دارد و 5 نماینده این استان تلاش دارند با روش‌هایی به جذب افراد بخش خصوصی پرداخته و فعالیت در استان را تقویت کنند.

  • کد خبر : 34679
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار