خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/19 - 16:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
به خاطر برکناری مدیر پروازی استان کرمانشاه صورت گرفت

تقدیر کرمی راد از وزیر بهداشت

**نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از خانم مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خاطر برکناری نوری‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که یک مدیر پروازی بوده تقدیر و تشکر کرد.

"محمدکرمی راد" در گفت و گو با هفته‌نامه «باختر»کرمانشاه با بیان اینکه مدیر پروازی استان سرانجام با پیگیریهای مکرر اینجانب از سمت خود برکنار شد، گفت: متأسفانه این مدیر تنها سه روز در هفته را در استان حضور داشت و بقیه روزها اصلاً در استان نبود.

وی با بیان اینکه دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در اظهارات خود به صراحت با مدیران پروازی مخالفت کرده بود، افزود: باید مدیرانی که برای خدمت به یک استان تعیین می‌شوند و وظایف بی‌شماری دارند در استان مستقر شده و به صورت دائمی در جایگاه خود حاضر باشند نه اینکه تنها سه روز در هفته در استان حاضر شده و بقیه وقت خود را در جای دیگری بگذرانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال ما این‌است که وقتی این مدیر چهار روز در هفته را در استان نبود، چرا به‌عنوان مدیر نمونه انتخاب شد، پس بقیه مدیران چند روز در هفته را در استان نیستند چرا مدیر نمونه نشدند؟کرمی راد تصریح کرد: هنگامی که اینجانب از این مدیر به خاطر عدم حضورش در سرکارش انتقاد می‌کردم برخی از این فرد دفاع می‌کردند و انتقاد از وی را نابجا می‌دانستند.

وی تصریح کرد: سرانجام پیگیریهای مکرر نتیجه داد و خانم دکتر دستجردی این مدیر پروازی را برکنار و دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان را جایگزین وی کرد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برای رشد و پیشرفت استان مدیران نالایق باید برکنار شده و مدیران شایسته جایگزین آنها شوند و اینجانب در این زمینه با کسی رودربایستی ندارم چرا که این موضوع خواسته مردم است.

  • کد خبر : 35353
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار