خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/23 - 09:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عصر یکشنبه در کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود؛

تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس برای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و حضور وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخ به سئوال‌های 22 نماینده مردم در مجلس از جمله دستور کارهای نشست‌های تخصصی هفته جاری کمیسیون کشاورزی مجلس است.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در نشست روز یکشنبه -24 مهر ماه- کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه قرنطینه گیاهی و حفظ نباتات میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های ترکیه ، تاجیکستان و روسیه بررسی می‌شود.



رسیدگی به طرح اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری دیگر دستور کار نشست عصر یکشنبه کمیسیون کشاورزی است.



همچنین در نشست روز سه‌شنبه -26 مهر ماه- کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، "صادق خلیلیان" وزیر جهاد کشاورزی به سئوال‌های 22 نفر از نمایندگان مردم در مجلس پاسخ می‌دهد.



در این نشست وزیر جهاد کشاورزی به سئوال‌های "سیدحسین دهدشتی" نماینده مردم آبادان، "عبدالحسین ناصری" نماینده مردم گرگان، "حسن نوروزی" نماینده مردم رباط کریم، "صمد مرعشی" نماینده مردم رودبار، "سیدعلی طاهری" نماینده مردم گرگان، "محمدرضا سجادیان" نماینده مردم خواف و رشتخوار، "غلامعلی میگلی‌نژاد" نماینده مردم بوشهر، "داریوش قنبری" نماینده مردم ایلام و "محمدرضا محسنی‌ثانی" نماینده مردم سبزوار به نمایندگی از 14 نفر از نمایندگان پاسخ می‌دهد.   



بر اساس این گزارش  نشست هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی روز یکشنبه -24 مهر ماه- با دستور کار بررسی گزارش برای تصویب و ارائه به کمیسیون کشاورزی برگزار می‌شود.



همچنین  نشست هیئت تحقیق و تفحص از علل واردات دام زنده به کشور، روز دوشنبه -25 مهر ماه- با دستور کار بررسی گزارش برای تصویب و ارائه به کمیسیون کشاورزی برگزار می‌شود./



پایان پیام   

  • کد خبر : 60654
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم