خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/27 - 16:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علی اصغر یوسف نژاد:

تفحص از عملکرد پتروشیمی در صحن علنی تقاضا می‌شود

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با بیان این که تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان‌های مختلف یکی از حقوق نمایندگان است، گفت: برخی نمایندگان خواهان تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران هستند.


"علی اصغر یوسف نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با تأکید بر این که تقاضای تفحص از شرکت پتروشیمی در کمیسیون صنایع و معادن مطرح شده است، تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن با پیشنهاد نمایندگان برای تفحص از عملکرد این شرکت موافقت کردند به همین دلیل گزارش این تقاضا فردا یکشنبه (28 فروردین) در صحن قرائت می‌شود.



نمایند مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در پنج محور اصلی تهیه شده است، توضیح داد: نمایندگان تقاضای بررسی شرایط واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه شرکت‌ ملی صنایع پتروشیمی ایران هستند.



یوسف نژاد با بیان این که اگر مجلس به این تقاضا رأی مثبت دهد، گفت: علت عدم عملیات اجرای فازهای باقی‌مانده در پتروشیمی عسلویه، اجرایی نشدن کامل پروژه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهراز دیگر محورهای این تفحص خواهد بود.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: چگونگی واگذاری واحدهای پتروشیمی به پیمانکاران داخلی و خارجی و اجرایی نشدن  پروژه‌های پتروشیمی در مناطق مختلف از دیگر محورهای این تقاضا است.

  • کد خبر : 43553
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار