خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/10 - 20:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یوسفیان ملا خبر داد:

تعیین هیئت رییسه کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت بر نمایندگان

**کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت بر نمایندگان ضمن اعلام حضور حداکثری اعضای این کمیسیون در نشست امروز از تعیین هیئت رییسه کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت بر نمایندگان سخن گفت.

"عزت الله یوسفیان ملا" نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،گفت: در جلسه امروز اعضای هیئت رییسه معین شدند و نحوه نظارت بر نمایندگان مجلس نیز طی جلسات آتی مشخص خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه  محمد تقی رهبر، نماینده اصفهان به عنوان رئیس، حسین فدایی نماینده تهران به عنوان نایب رییس اول و محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران به عنوان نایب رییس دوم کمیسیون انتخاب شدند.

یوسفیان ملا از انتخاب خود به عنوان سخنگوی این کمیسیون خبر داد و گفت: همچنین موسی غضنفرآبادی نماینده بم و نیره اخوان بی‌طرف نماینده اصفهان به عنوان دبیران کمیسیون مشترک " بررسی طرح نظارت بر نمایندگان" انتخاب شدند.
وی از تدوین شیوه نظارت بر نمایندگان تا آخر سال جاری خبر داد و افزود: اعضای کمیسیون امیدوارند که در طی چهار جلسه به نتایج مثبتی در این زمینه دست پیدا کرده و این برنامه را به بهترین نحو در سال آینده در صحن مطرح و اجرایی کنند.

  • کد خبر : 36876
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار