خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/07 - 18:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت /

تعیین نقش و حدود وظایف بخشهای دولتی و غیردولتی در سازمان مدیریت جدید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون بودجه در جلسه امروز خود بندهای 4 و 5 از ماده 2 طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری را مورد بررسی قرار دادند.


سیدسعید زمانیان دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت از بررسی و تصویب بخشی از طرح تشکیل سازمان مدیریت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون بودجه در جلسه امروز خود بندهای 4 و 5 از ماده 2 طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری را مورد بررسی قرار دادند.



به گفته نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در بند 4 در مورد تعیین نقش‌ها و حدود وظایف بخش‌های دولتی و غیردولتی و همچنین تدوین نظام اداری و تصمیم‌گیری، منابع انسانی، استقرار دولت الکترونیک، خصوصی‌سازی و مواردی از این دست مباحثی مطرح شده بود که در نهایت اعضای کمیسیون بعد از بحث و بررسی، این بند را به تصویب رساندند.



وی افزود: در بند 5 نیز درباره تهیه و تدوین ابلاغ معیارها و ضوابط مطالعات فنی پیمانکاران مباحثی مطرح شده بود که اعضای کمیسیون این بند را هم بعد از بحث و بررسی به تصویب رساندند.



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلسهمچنین درباره روند بررسی اصلاحیه قانون بودجه در کمیسیون نیز گفت: کارگروه اقتصادی کمیسیون در حال بررسی این اصلاحیه است که گزارش نهایی این کارگروه در جلسه روز سه شنبه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.



پایان پیام

  • کد خبر : 111757
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار