خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/03/21 - 14:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قاضی‌زاده‌هاشمی خبر داد:

تعلیق یا تقویت در انتظار کمیسیون شوراها و امور داخلی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نهم٬ با اشاره به پیشنهادات مطرح شده مبنی‌بر تعلیق و تجزیه یا تقویت و افزایش حوزه مدیریتی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نهاد قانون گذاری٬ گفت: نمایندگان به جای تعطیل کردن این کمیسیون٬ باید وظایف آن را شفاف و پررنگ کنند.


سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت٬ در پاسخ به پیشنهادات مطرح شده مبنی‌بر تعلیق و تجزیه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نهاد قانون گذاری٬ افزود: از آنجایی که هم‌اکنون حوزه اقدامات و وظایف این کمیسیون روشن نیست٬ از این‌رو این کمیسیون هیچ تأثیری در امور مجلس و کشور ندارد.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی٬ درباره پیشنهاد پیرامون کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نهم٬ توضیح داد: هم‌اکنون دو پیشنهاد در میان نمایندگان مطرح است٬ که تعلیق و تجزیه این کمیسیون و تقویت و افزایش حوزه مدیریتی از این پیشنهادات به‌شمار می‌آید.



وی با اعلام این که امکان تقویت و افزایش حوزه مدیریتی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیشتر است٬ یاد‌آور شد: در صورتی که طرح تقویت این کمیسیون در دستور کار قرار گیرد٬ حوزه سیاست داخلی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست داخلی و حوزه عمران از کمیسیون عمران به کمیسیون شوراها اضافه می‌شود.



قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان این که در کل پیشنهادات و موضوعات مطرح شده باید در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس مطرح و بررسی شود٬ تأکید کرد: نمایندگان به جای تعطیل کردن کمیسیون شوراها٬ باید وظایف آن را شفاف و پررنگ کنند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 76314
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار