خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/04 - 16:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عماد حسینی: نماینده مردم قائم‌شهر از پاسخ وزیر نیرو قانع نشد

تعلل در انجام تعهدات وزارت نیرو، نامجو را به کمیسیون انرژی کشاند

سخنگوی کمیسیون انرژی، دستور کار اصلی نشست امروز این کمیسیون را بررسی سئوال نماینده مردم قائم‌شهر از وزیر نیرو اعلام کرد و گفت: محور این سئوال تعلل وزارت نیرو در انجام تعهدهای خود در حوزه برق و نوسازی شبکه‌های برق روستایی بود که نماینده سئوال کننده از پاسخ وزیر قانع نشد.


"سیدعماد حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از طرح سئوال "سیدعلی ادیانی‌راد" از وزیر نیرو در نشست امروز (سه شنبه چهارم مرداد) کمیسیون انرژی خبر داد.



نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، افزود: محور اصلی سئوال نماینده مردم قائم‌شهر این بود که چرا وزارت نیرو به تعهدات خود در حوزه برق و نوسازی شبکه‌های برق روستایی آنطور که در مصوبات هیئت دولت مقررشده عمل نکرده است.



سخنگوی کمیسیون انرژی با بیان این که نماینده مردم قائم‌شهر از پاسخ نامجو درباره سئوال خود قانع نشد، تصریح کرد: نماینده سئوال کننده به وزیر نیرو 10 روز فرصت داد تا مدارک و مستندات خود را به کمیسیون انرژی ارائه کند و بعد از این مهلت، کمیسیون درباره چگونگی رسیدگی به سئوال تصمیم‌گیری کند.



وی تأکید کرد: در صورت قانع نشدن نماینده سئوال کننده، سئوال از وزیر نیرو در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.



بر اساس برنامه اعلام شده از سوی هیئت رئیسه کمیسیون انرژی قرار بود در نشست کمیسیون 6 نفر از نمایندگان مجلس سئوال‌های خود را از وزیر نیرو مطرح کنند، که بنابر گفته سخنگوی این کمیسیون همه این افراد پیش از تشکیل نشست امروز (سه‌شنبه چهارم مرداد) از طرح سئوال منصرف شدند و تنها نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار سئوال خود را از وزیر نیرو مطرح کرد.

  • کد خبر : 54980
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم