خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/30 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علیزاده خبرداد؛

تصویب یک مرحله‌ای شدن انتخابات مجلس در کمیسیون شوراها

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها، اعضا پس از بحث و بررسی مفصل در رابطه با یک مرحله‌‌ای شدن انتخابات در نهایت به آن رای داده و تصویب کردند.


" رضا علیزاده " در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جلسه امروز (30 فرودین) کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: دو موضوع، یک مرحله‌ای شدن انتخابات مجلس و بحث ممنوعیت خرید و فروش حیوانات خطرناک و نجس در جلسه امروز این کمیسیون مطرح و به تصویب اعضا رسید.



نماینده ورزقان در مجلس افزود: بحث یک مرحله‌ای شدن انتخابات که امروز به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون در نهایت بر یک مرحله‌ای شدن انتخابات مجلس تاکید کردند.



وی با اشاره به تصویب یک مرحله‌ای شدن انتخابت در کمیسیون شوراها، گفت: بر این اساس اکثریت نسبی در انتخابات مجلس مد نظر قرار خواهد گرفت.



علیزاده خاطر نشان ساخت: نمایندگان کمیسیون شوراها در جلسه امروز تاکید داشتند که به هر نحوی انتخابات مجلس در قبل از نوروز برگزار شود.



 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با توجه به تصویب یک مرحله‌ای شدن انتخابات در این کمیسیون، تاکید کرد: به طور حتم با تصویب یک مرحله‌ای شدن انتخابات در صحن علنی مجلس تاریخ تعیین شده برای برگزاری انتخابات توسط شورای نگهبان تغییر خواهد کرد.

  • کد خبر : 44060
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار