خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/10 - 17:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ترابی خبر داد:

تصویب کلیات طرح فوق‌العاده خاص پرسنل سازمان پزشکی قانونی در کمیسیون اجتماعی

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل مربوط به کمیته امداد حضرت امام(ره)، کارگران پارس متال و طرح ارتقا کار شاغلین پزشک قانونی در کمیسیون بررسی شد.

"نصراله ترابی قهفرخی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی با حضور سرپرست کمیته امداد امام(ره) و سه نفر از معاونین آن مسائل مربوط به این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه انواری سرپرست کمیته امداد امام(ره) گزارشی در خصوص اشتغال، حمایت و توانمندسازی این بخش را به نمایندگان ارائه دادند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه معاونین اشتغال، فرهنگی و اداری کمیته امداد حضرت امام(ره) توضیحاتی در خصوص عملکرد خود ارائه کردند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:در این جلسه همچنین بحث کارگران پارس متال در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت در این جلسه خلاصه ای از مشکل کارخانه پیش و بعد از واگذاری به بخش خصوصی مطرح شد.
وی یادآورشد: اکثر کارگران پارس متال معتقدند بودند تا پیش از واگذاری به بخش خصوصی کارگران هیچ مشکلی نداشتند؛ اما پس از واگذاری حقوق کارگران با چندماه تاخیر پرداخت می شود.
ترابی خاطرنشان کرد: قرار شد کمیته ای از طرف وزارت صنایع و معادن و کار و امور اجتماعی و پارس متال وضعیت کارگران را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ادامه طرح ارتقای کار شاغلین پزشک قانونی در کمیسیون مطرح و کلیات آن به تصویب رسید.

  • کد خبر : 36837
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار