خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 17:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدری خبر داد:

تصویب لایحه امور گمرکی در کمیسیون اقتصادی با اتفاق آرا

**عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه امور گمرکی در این کمیسیون، گفت: تمامی مواد لایحه امور گمرکی با اتفاق آرا در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید.

"فخرالدین حیدری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی امروز عصر تشکیل جلسه داد، گفت: لایحه امور گمرکی با حضور دو سوم اعضای کمیسیون به رای گذاشته شد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با تاکید بر اینکه لایحه امور گمرکی اصل 85 است، تصریح کرد: تک تک مواد لایحه به رای گذاشته شد که با اتفاق آرا تصویب شد.

به گفته این نماینده، پس از تصویب لایحه امور گمرکی در کمیسیون اقتصادی، این لایحه روند قانونی خود را طی خواهد کرد تا در نوبت قرائت در صحن علنی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی توضیح داد: گزارش تکمیلی کمیسیون در خصوص مطالبات شبکه بانکی کشور، نحوه اجرا قاون مبارزه با پولشویی و موضوع اجرا مصوبه قانونی اعطا تسهیلات به شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) آماده شد و مورد بررسی قرار گرفت.

حیدری افزود: با ارائه این گزارش دو بند اولی آن یعنی مطالبات شبکه بانکی و نحوه اجرای قانون پولشویی به رای گذاشته شد و مقرر شد بند آخر در جلسه آتی کمیسیون بررسی و رای گیری شود.

به گفته این نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس فردا عصر ،دوشنبه 4 بهمن، تشکیل جلسه نخواهد داد.

  • کد خبر : 36352
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار