خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/15 - 19:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امیری خامکانی خبر داد:

تصویب بودجه صنعت برق در سال آینده در کمیسیون انرژی

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان این‌که گزارش نهایی این کمیسیون درباره صنعت برق در لایحه بودجه سال آینده کشور در جلسه امروز تصویب شد، گفت: گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه سه‌شنبه به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود.


"حسین امیری‌خامکانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با توضیح این‌که نشست امروز(یکشنبه 15 اسفند) کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد، تصریح کرد: در نشست امروز، اعضا پیشنهادهای نمایندگان درباره صنعت برق درلایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی کردند.



نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که اعضای کمیسیون انرژی درباره پیشنهادهای نمایندگان درباره صنعت برق در لایحه بودجه سال 90 کشور، به جمع بندی نهایی رسیدند، گفت: بررسی بیمه کردن  مصرف‌کنندگان درباره حوادث برقی، از دیگر دستورکارهای نشست امروز این کمیسیون بود.



وی با تأکید بر این‌که در نشست امروز کمیسیون انرژی، گزارش مربوط به مشکل صنعت برق درباره مطالبات خود از دولت کامل‌تر شد، افزود: اگر این گزارش در مجلس تصویب شود، وزارت نیرو و دولت از محل درآمد خود از بخش واگذاری‌ها به نیروگاه‌ها، بدهی‌های صنعت برق را پرداخت می‌کنند.



جابه‌جایی درون سازمانی مشکلات سازمان انرژی اتمی را برطرف می‌کند



امیری خامکانی تصریح کرد: مشکل‌های موجود در سازمان انرژی اتمی در نشست امروز کمیسیون انرژی بررسی شد و اعضا به این نتیجه رسیدند که با جا‌به‌جایی‌های داخل سازمانی این مشکلات برطرف می‌شود.



عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان این‌که در نشست فردا(دوشنبه 16 اسفند) این کمیسیون، گزارش نهایی درباره بخش نفت و گاز در لایحه بودجه سال 90 کشور تصویب می‌شود، گفت: اعضای این کمیسیون، گزارش نهایی خود درباره این لایحه را سه شنبه (17 اسفند) به کمیسیون تلفیق ارائه می‌کنند.



اعضای کمیسیون انرژی، امروز در یک نوبت لایحه بودجه سال آینده کشور را بررسی کردند.

  • کد خبر : 40010
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار